Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~asio | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany17.06.2004 @16:10:01 ostatnio na stronie13.09.2009 @00:56:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze120 posty na forum1

komentarze
~Aithne    19.06.2008 @20:08:46
Czekamy na nowe prace! :D
~ascella    29.04.2008 @00:16:10
Acha - dzięki za watcha! Widzę, że masz interesującą galerię, tworzysz bardzo oryginalne prace, więc też sobie Ciebie z przyjemnością poobserwuję ^__^
~ascella    28.04.2008 @23:52:51
dziękuję za rzeczowy komentarz i cieszę się, że moje prace podobają się również osobom, które "w mandze nie siedzą" Pozdrówki!:D
~monstee    24.04.2008 @20:01:40
dzięki:D
_______
It's better to burn out, than to fade away!!!
~Bladson    19.04.2008 @13:42:53
Dziekuej bardzo za ocene i cenna uwage, dopiero sie ucze PSa i mam nadzieje sie szybko poprawic Panie,tego dziekuje rowniez za komplement pozwalam poobserowac i zrobic cos duzo lepszego nastepnym razem
ostatnio edytowane: 2008-04-19 13:49:03
~monstee    17.04.2008 @13:07:20
Baardzo dziękujęciesze się, że rysunki ci się podobają i miło mi, że zdjęcie profilowe takżePS. poobserwuję bo widzę że galeria zapowiada się cudowna:D
_______
It's better to burn out, than to fade away!!!
~Aithne    15.04.2008 @11:52:04
Dziękuje. Wiem że moje prace kuleją w przeciwieństwie do twoich, ale ja po prostu oceniam jako Ktoś a nie jako ja.
~DAggERnoGod    28.10.2005 @17:28:35
Dziękuję za odwiedziny i komentarz

Podobno większość Aś ma taką dusze^^

Pozdrawiam
_______
Qvo vadis Domine?
+katarzynakoleta    25.05.2005 @10:33:58
_______
You know you’re just like me
A mystery with nothing more to see
A virtual reality...
!OmeN2501    28.03.2005 @18:19:24
Wielkie dzieki za zyczenia Brak netu pozwala mi juz tylko mokrego dyngusa zasugerowac :D
_______
Zapraszam na moje http://omen2501.deviantart.com/ - wiecej obrazkow, jakies foty, nawet jeden komiks...
+katarzynakoleta    26.03.2005 @17:46:56
_______
You know you’re just like me
A mystery with nothing more to see
A virtual reality...
~Moe    26.03.2005 @17:33:23
^^ za komentarzyki nie musisz dziękować :D:P
Ja także życzę Wesołych Świąt, smacznego jajka i mokrtego dyngusa :D
_______
Doushite doushite suki nan darou
Konna ni namida afureteru
~Moe    24.03.2005 @10:23:12
Dzięki za komentarz
Właśnie podziwiam Twoją galeryjkę - jest super! :D
_______
Doushite doushite suki nan darou
Konna ni namida afureteru
~EMIka    17.02.2005 @11:19:19
dzieki za komenta pozdrawiam
+uosiu    04.02.2005 @23:44:53
ale dlaczego nikt wiecej nie zostawił "sto lat" ? ;/
+uosiu    04.02.2005 @01:40:48
sto lat
+katarzynakoleta    13.01.2005 @23:12:17
Fonetyke, na cale szczecie, mam juz za soba i w sumie nie bylo tak zle
Teraz mam starocerkiewnoslowianszczyzne, lol
Jest dobrze
_______
You know you’re just like me
A mystery with nothing more to see
A virtual reality...
+katarzynakoleta    13.01.2005 @13:33:25
gg dziala caly czas Ale staram sie malo bywac przy kompie, bo mam duzo do czytania i nauki, i tak wspaniale do maja. Ale przynajmniejpoznaje tak fantastyczne ksiazki jak Proust, czy "Spowiedz dzieciecia wieku" Eh, uwielbiam to :} Szkoda tylko, ze nie mam takiej cierpliwosci by calymi dniami siedziec nad ksiazka
Takapropo, zakladamcosalaforum literackie http://www.salon.literacki.prv.pl/ - narazie jeszcze nic nadzwyczajnego, ale moze bys miala jakies ciekawe pomysly na ten temat, i moze bylabys zainteresowana ? Chodzi o takie miejsce do dyskusji o ksiazkach, zarowno fantastycznych jak i klasycznych O epokach. O pomyslach. O motywach. etc etc... Poprostu dla ludzi, ktorzy kochaja ksiazki i lubia o nich rozmiawiac, zastanawiac sie nad problemami w nich zawartymi. Etc...
Pomysl A ja sie tym forum zajme przy okazji, bo najblizszy tydzienmam z lekka pomieszany
_______
You know you’re just like me
A mystery with nothing more to see
A virtual reality...
+katarzynakoleta    13.01.2005 @11:57:18
Heyyy
_______
You know you’re just like me
A mystery with nothing more to see
A virtual reality...
-Kenji    05.01.2005 @20:31:28
+jarsson    01.01.2005 @19:09:10
No ten,wszystkiego naj z okazji nowego roku
_______
Wszyscy jestesmy samotni, ale latwiej zniesc to parami.
ciri jest cudna
~Frei    31.12.2004 @20:57:43
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
_______
+KariNComA    27.12.2004 @21:31:17
Dziekuje slicznie za ocenke i komentarzyk do dzisiejszej mojej pracki
Pozdrawiam~~
Kariniak
_______
_grupa wielbicieli muzyki EBM http://www.digart.pl/grupy/589/EBM/
_industrial | darkwave | synthpop | electro | gotyckie densy | ciezkie drumy | cala reszta smacznych rzeczy..
~PawelLipka    27.12.2004 @18:16:59
oby wiecej takich prac jak "kredki"
+uosiu    26.12.2004 @18:33:58
Witaj Joasio piątka z plusem za avatar wesołego Sylwka
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt